Thursday, March 22, 2012

Nemokami skelbimai


Nemokami skelbimai
Nemokami skelbimai
Šiais gūdžiais kapitalistiniais laikais žmonės neturi ką veikti. Tai ne taip kai būdavo seniau prie ruso. Visai kitos problemos buvo. Mąstydavai tūlas žmogelis, kaip pramisti, sūrio ar duonos gauti. O dabar tik pinigo turėk, iki artimiausio prekybos centro nepatingėk nukulniuoti, ar nurisnoti, kaip tau patogiau ir žiūrėk gali užsipirkt atsargų nors mėnesiui. Mano laikais taip nebuvo. Mano laikais interneto nebuvo! Į pasimatymus mes, vyriokai kviesdavom tik pažįstamas merginas, o ne kažkokias tundras, mums kompiuterio tiems reikalams nereikėjo. Net skelbimai ir tie buvo tvarkingai į laikraščius dedami. Ir čia ne tik pažinčių skelbimai apie nešpietnas moteris ir jų kraitį, bet ir darbo skelbimai ir kitokie visokie sukraunami ten, į tą internetą.

Kiek man tenka naudotis internetu, pastebiu tokį moną kaip nemokami skelbimai. Aš tai nesinaudoju. Bet va mano sūnus tas pasiutėlis, tai oho kaip naudojasi. Sako jis man, kad jie nemokami, kaip čia dabar nepasinaudosi. Tai ir duoda vyras. Ir mašinų dalių ieško, ir knygas mano senas išpasrduoda ir, kaip jau minėjau anksčiau, moterų ieško. Jam dabar pats gazas ant to. Apsimeta dar jaunu verslininku.  Porina man, kad nemokami skelbimai internetu yra nuostabus šių laikų išradimas. O aš manau, kad tai velnio išmislas. Gali  gi su daugybe negerovių susidurt, žmonės gali tave apgaut.

Dar jis tiki, kad nemokami skelbimai Lietuvoje turi perspektyvą. Mano, kad ypač internete šie nemokami skelbimai turi galimybių plėstis. Na kaip rinka turiu omeny. Jeigu čia nusišneku, tai jau jūs atleiskit. Aš jau senas, o ir jo tų svaičiojimų apie internetą, kažkokius protingus telefonus ir kaip ten puikiai atrodytų nemokami skelbimai aš nesuprantu.

Aš tai jam sakau, kad jeigu jau jis ten viską taip gerai žino, kas tie nemokami skelbimai, tai tegu pasinaudoja nors kartą jais naudingai, o ne patelių ieško. Taigi yra nemokami darbo skelbimai. Nebus jis kažkokiu verslininkėliu, kol nepabus darbo liaudim. Bet ką aš suprantu anot jo. Esu seniausiai su savo svaičiojimais nurašytas. Tačiau, aš galėčiau išvardinti net keletą vietų, kur tie nemokami skelbimai ideti. Kur jis tą darbą galėtų susirastų.

Kaip tėvas linkiu jam tik gero. Bet, pavyzdžiui, norėčiau, kad kuo greičiau tas žalčiukas kraustytųsi iš manęs ir pradėtų savarankišką gyvenimą kiek gi galima. Štai būna nemokami skelbimai nekilnojamo turto. Bet jam nė motais. Jam kol kas ir čia gerai. Vieta gera. O kai nenori negrįžta. Su savo gerbėjomis trankosi. Nesakau, kad aš taip nedariau, bet atėjo laikas ir suaugau. Jis pas mane jaunėlis.

Ai bet sakykit jūs ką norit, gal dėl to, kad per daug jau žiemų mačiau, bet per daug esu senamadiškas. Man labiau patiktų nemokami skelbimai laikrastyje. Laikraštį gali ne tik pačiupinėti, bet ir pauostyti, argi ne šaunu? Kiek pamenu, yra pora laikraščių kurie tame specializuojasi, kurių skelbimai yra nemokami. Man vienas jų  ypač patinka. Ten skelbimai suskirstyti į grafas pagal geografiją. Štai pavyzdžiui būna nemokami skelbimai kaune. Ten skelbiasi apie tai, kad pavyzdžiui išnuomojamas butas Žaliakalnyje, Šančiuose. Arba kad superka katalizatorius.

Taip pat būna ir kita grafa. Vadinasi ji nemokami skelbimai Lietuvoje. O ten apskritai, kiti miestai. Net ir Vilnius. Ir nežinau, kodėl Kaunas tame laikraštyje išskirtas. Gal kauniečiai leidžia? Jie girdėjau tokie labai.. Keisti kai kalba pasisuka apie Kauną, humoro jausmo neturi. Ką gi. Matyt ne visiems duota.

O pabaigiant apie tuos skelbimus. Vis dėlto manau, kad nemokamo gero nebūna. Štai čia mano sūnelis ir klysta. Nemanot?